Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

Probleme cu termenele limită? Acum, au dispărut

Probleme cu termenele limită? Acum, au dispărut

În calitate de şef, transferaţi sarcini subalternilor. În calitate de angajat, trebuie să le respectaţi. Dar atunci când apar sarcini suplimentare, pe lângă cele curente, apar şi micile probleme. De exemplu, nu vă ajunge timpul pentru a le face pe toate sau au fost prioritizate într-un mod nu tocmai fericit.

Sau, pur şi simplu, sunt prea multe. Ce faceţi când nu puteţi să vă notaţi tot ce aveţi de făcut? Mai grav, ce faceţi când rătăciţi post it-ul pe care aveaţi scris ce sarcini aveţi de îndeplinit în următoarele două zile? Ce le spuneţi subalternilor care au uitat să adauge nişte documente la un proiect ce trebuia terminat ieri? Ce penalizări vor primi?

Depinde de situaţie, nu-i aşa? Dacă folosiţi o soluţie de planificare, totul e mult mai simplu. Prioritizarea şi planificarea sarcinilor sunt mult mai simple, iar penalizările nu-şi mai au rostul.

Soluţia Planificator, oferită de Ymens, permite unui manager să atribuie sarcini fiecărei persoane implicate într-un proiect, cu detalii şi termene limită. Fiecare angajat adaugă sarcinile direct din browser, iar Planificator îl notifică astfel încât să nu depăşească nici un termen. Pentru un manager, Planificator este o soluţie cu atât mai importantă cu cât poate vedea oricând, de oriunde, evoluţia activităţilor pentru fiecare proiect. Nici un proiect nu mai e în întârziere.