Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

Noi soluţii cloud pentru optimizarea afacerii în platforma Ymens

Noi soluţii cloud pentru optimizarea afacerii în platforma Ymens
27.11.2012

Ymens, compania de cloud care oferă soluţii pentru IMM-uri, îşi extinde portofoliul cu două noi aplicaţii pentru optimizarea afacerii. Integrator și Facturator+ se alătură pachetului existent de nouă aplicații. Acestea acoperă o gamă complexă de necesităţi, sunt personalizabile şi îmbunătăţesc performanța companiilor.

Odată cu includerea soluției Integrator în oferta Ymens, clienţii au la dispoziţie un instrument de business în care planificarea activităţii angajaţilor, gestionarea stocurilor şi urmărirea vânzărilor sunt interconectate şi integrate. IMM-urile din România pot folosi astfel o soluţie care creşte eficienţa afacerii, care era accesibilă până acum doar corporaţiilor. Ymens şi-a dezvoltat portofoliul în această direcţie răspunzând cererilor pe care le-a identificat în piaţă.

Integrator este o soluție tip Enterprise Resource Planning (ERP) complexă, care asigură controlul în timp real al fluxului de numerar și plăți şi care urmăreşte procesul de producție. Utilizatorii sunt informați permanent, oriunde și indiferent de dispozitivul de pe care se accesează platforma, despre situația activităților interne ale companiei, la nivel de resurse umane, contabilitate sau referitor la preluarea cererilor de suport transmise de clienți.

Un beneficiu major al acestei soluții ERP este și integrarea cu software de tip CRM (Customer Relationship Manager), Business Intelligence sau e-commerce. Gestionarea activității angajaților într-un sistem ERP Integrator creşte acurateţea, iar trasabilitatea înseamnă că toate documentele introduse în sistemul integrat pot fi urmărite: în ce departamente sunt prelucrate, în ce mod și de către care utilizatori. Prin implementarea cheilor de control se limitează posibilitatea user-ilor de a greși și de a introduce date eronate.

Soluția Integrator este rezultatul colaborării dintre Ymens şi Pluriva, companie specializată în furnizarea de aplicaţii software pentru mediul de afaceri românesc. La baza deciziei de integrare a soluției în portofoliul Ymens stau calitatea și complexitatea acestui sistem, dar și capacitatea de integrare facilă în platforma cloud. Pentru utilizatori, acest ERP se poate implementa rapid şi este uşor de folosit. Pluriva a răspuns cel mai bine criteriilor tehnice, de funcţionalitate şi ergonomie ale Ymens.

Georgian Roşu – General Manager Pluriva:

„Împreună cu partenerii de la Ymens am reuşit să creăm cea mai atractivă oferta de ERP de pe piaţa românească: accesul la toate funcţionalităţile unui sistem ERP, ce include modulele esenţiale de contabilitate-financiar, dar şi cele generale de vânzări, cumpărări, gestiune, stocuri şi producţie la un preţ accesibil. Suntem convinşi că utilizarea ERP-ului în cloud va ajunge un serviciu de tip „commodity” pentru foarte multe firme din România, în special din următoarele domenii de activitate: distribuţie, logistică, retail, producţie şi servicii profesionale.

Prin integrarea sistemului nostru ERP în platforma cloud Ymens, răspundem provocărilor prin care trec firmele româneşti în perioada de criză şi le oferim accesul la o soluţie solidă, fără să fie nevoite să investească în licenţe software. Integrarea sistemului ERP în platforma Ymens s-a realizat exact în momentul în care soluţia noastră a fost pregătită pentru a funcţiona optim în versiunea SaaS.”

Facturator+ este a doua soluţie cu care Ymens îşi diversifică portofoliul în platformă şi care oferă un grad de complexitate sporit față de actualul Facturator.

Noua soluţie aduce facilități suplimentare pentru evidența operațiunilor de facturare pe puncte de lucru multiple, suport integral pentru facturarea externă și flexibilitate sporită în setarea parametrilor de facturare. Facturator+ poate oferi evidenţa atât a vânzărilor, cât și a achizițiilor, prin integrarea unui modul de gestiune a facturilor de la furnizori. Prin această facilitate, soluția asigură, în plus, un instrument de analiză a cheltuielilor și a achizițiilor, oferind utilizatorilor rapoarte și situații detaliate privind relațiile comerciale

Prin soluția Facturator+, Ymens le oferă utilizatorilor un modul complex de rapoarte, capabil să genereze situaţii detaliate cu privire la activitatea financiară şi comercială a firmei: situaţia încasărilor, volumul vânzărilor, cele mai bine vândute produse, statistici despre clienţi, urmărirea vânzărilor pe agenți și zone geografice. Printre facilitățile care vor recomanda Facturator+ sunt și primirea notificărilor de plată pentru facturile scadente sau restante, calculul penalităţilor la facturile cu termen de plată depăşit sau emiterea automată de facturi pentru contracte.

Facturator+ este rezultatul integrării unei aplicaţii dezvoltate de compania Gradientis Software în platforma Ymens. Acestă colaborare răspunde cerinţelor din piaţă şi este posibilă datorită standardelor ridicate de calitate pe care le-au impus reciproc cele două companii.

Dragoș Cernahoschi – General Manager Gradientis Software:

 „Inițiativa Ymens de a oferi o platformă integrată pentru soluțiile informatice de business în cloud reprezintă un pas important în dezvoltarea acestui segment în România. Firmele mici și mijlocii au înțeles avantajele pe care aplicațiile de business în cloud le oferă în termeni de eficiență, scalabilitate, productivitate, iar facturarea și gestiunea documentelor contabile sunt puncte cheie în activitatea oricărei firme. Astfel, ne bucurăm că prin acest parteneriat, un număr semnificativ mai mare de companii vor beneficia de o soluție de facturare modernă, robustă și de calitate.”

Tehnologia cloud, pe care o pune la dispoziţie Ymens prin soluţiile sale, se adresează companiilor mici şi mijlocii care au nevoie să-şi atingă obiectivele într-un mod cât mai eficient şi cu cheltuieli reduse. Ymens numără, în prezent, peste 5.000 de utilizatori din cele mai variate domenii de activitate, iar noile Integrator și Facturator+ sunt  soluții care îmbogățesc portofoliul actual și răspund ceriţelor specifice mediului de afaceri. Utilizatorii beneficiază de instrumente cu grade mai ridicate de complexitate şi eficienţă care duc la optimizarea afacerii.

Călin Butunoi, General Manager Ymens:

„Ymens îşi propune să răspundă nevoilor managerilor de IMM-uri din România investind în cele mai noi şi mai eficiente soluţii. Diversificarea portofoliului este o consecinţă directă a orientării noastre către client. Integrator aduce componenta ERP, atât de necesară oricărui IMM care dorește să se dezvolte într-un mediu tot mai competitiv. Utilizatorii noștri au simțit nevoia implementării unui astfel de modul, capabil să se integreze facil cu celelalte soluții Ymens.

Prin Facturator+ adresăm şi cererile pentru o soluție avansată de gestionare și monitorizare a situației plăților și facturilor, pentru generarea rapoartelor și a balanţelor facturi – încasări.”

YMENS este compania de cloud care oferă soluţii pentru IMM-uri, adaptate cerinţelor mediului de afaceri din România şi dezvoltate în concordanţă cu cadrul juridic şi fiscal local. Această platformă de tehnologie cloud a fost dezvoltată în urma unei investiţii de un milion de euro. Ymens oferă soluţii personalizabile, compatibile şi interconectate care contribuie la eficientizarea afacerii pentru peste 5.000 de utilizatori.

Cloud-ul este o infrastructură IT aflată într-un data center care oferă, printre altele, platforme integrate de aplicații dedicate companiilor. Soluțiile cloud pot fi accesate online, direct din browserul de internet de pe laptop sau desktop pe mobil sau tabletă, prin intermediul unor aplicații dedicate.

Pluriva este o companie IT furnizoare de soluții informatice complete înfiinţată în anul 1998: servicii informatice de business, ERP şi dezvoltare software. Scopul Pluriva îl constituie eficientizarea modelului de business al clienților şi creșterea performanţei şi profitabilității acestora. Valorile definitorii ale firmei sunt: Inovația, Flexibilitatea, Profesionalismul şi Spiritul de echipă.

Pluriva ERP face parte din noua generaţie de soluţii software pentru companiile româneşti: funcţionează online, este foarte simplu de utilizat şi răspunde nevoilor managerilor moderni, care îşi doresc în egală măsură mobilitate şi control pentru business-ul lor.

Pluriva ERP este cel mai nou instrument de control, organizare şi optimizare a următoarelor procese de business: aprovizionare, ofertare, CRM, vânzare, livrare, încasare, gestionare parc auto, strategii comerciale, producție şi management de proiect. Pluriva ERP include şi modulele de contabilitate-financiar, resurse umane, precum şi un set complet de rapoarte şi analize în timp real.

Gradientis Software dezvoltă aplicații de tip cloud pentru piața românească de business. Compania oferă conteq.ro o soluție cloud pentru facturare și gestiune a documentelor contabile, destinată în principal firmelor mici și medii. Disponibilă online, soluția de facturare conteq.ro răspunde cerințelor de mobilitate și flexibilitate din ce în ce mai mari ale companiilor care au astfel întotdeauna la îndemână informaţii esenţiale despre activitatea financiară și comercială a firmei.