Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

De câte hârtii ai nevoie pentru a face un bilanţ contabil?

De câte hârtii ai nevoie pentru a face un bilanţ contabil?

Doar cine n-a avut firmă nu ştie câte dosare se strâng atunci când contabilul trebuie să se apuce de făcut bilanţurile. Doar numărul facturilor emise către clienţi este suficient de mare cât să umpli bibliorafturi. Iar dacă cineva vrea să vă cumpere produsele sau să semneze un contract pentru servicii, nu aveţi cum să va debaransaţi de cel puţin două lucruri: caietul cu facturi în triplu exemplar şi chitanţierul.

Dacă, pe lângă cele două, în geantă mai ţineti şi alte dosare, un laptop şi încărcătorul, un carneţel şi sandvişul pe care l-aţi cumpărat în drumul spre birou, ştiţi foarte bine ce se întâmplă. Foile din facturier se mototolesc, unele dintre ele chiar se rup. Scrisul de pe copiile facturilor se întinde şi, dacă devine ilizibil, doar norocul vă mai poate salva la un control al Fiscului.

Soluţia Facturator, oferită de Ymens, rezolvă această problemă. Nu mai e nevoie să umbli cu facturierul după tine. Dimpotrivă, emiţi proforme, facturi şi chitanţe personalizate cu logo-ul companiei direct din contul online. Mai mult, managerul unei companii poate lua decizii rapide pe baza rapoartelor, precum cele despre sumele încasate, sumele generate de clienţii cei mai importanţi sau despre volumul de facturare.

Cu soluţia Facturator, gestiunea plăţilor şi încasărilor, centralizarea şi monitorizarea clienţilor devin mult mai simple. Posibilitatea de a vizualiza istoricul facturilor şi chitanţelor şi corelarea lor rezolvă multe dintre problemele contabililor şi a celorlalţi angajaţi din departamentul financiar al firmei.