Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal
Inapoi la solutii

Ymens Payroll

Aplicaţie pentru calculul salarial și evidenţa angajaţilor

  • Flexibilitate maximă la înregistrarea şi prelucrarea datelor
  • Actualizarea în timp real a modificărilor legislative
  • Calcul configurabil
  • Flexibilitate în generarea şi personalizarea de rapoarte
  • Securitate şi protecţie maximă a datelor din sistem

Ymens Payroll

Simplificaţi procesul de salarizare şi dezvoltaţi relaţii de încredere cu angajaţii dumneavoastră!

Ymens Payroll este o soluţie cloud de salarizare dedicată eficientizării activităţii departamentului de Resurse Umane. Fiind uşor configurabilă, aceasta se poate adapta cu uşurinţă specificului oricărui tip de companie, indiferent de dimensiunea acesteia. Livrată din platforma Ymens, aplicaţia vă oferă funcţionalităţile necesare pentru a simplifica operaţiunile tipice procesului de salarizare şi pentru a obţine mai mult timp pentru alte procese şi obiective departamentale. Sistemul vă pune la dispoziție rapoarte standard, pe care le puteţi personaliza cu logo-ul companiei sau puteţi defini noi rapoarte, pliate pe modelul dumneavoastră de business. Interfaţa de acces la aplicaţie, de forma unui tabel Microsoft Excel uşor de utilizat, vă permite să interogaţi toate datele necesare şi să obţineţi rezultatele calculate.

Beneficii

  • Flexibilitate maximă la înregistrarea şi prelucrarea datelor
  • Aplicaţia oferă instrumente pentru importul şi exportul datelor din sau spre alte aplicaţii. Cu ajutorul ei, departamentul de Resurse Umane poate gestiona un număr nelimitat de portofolii ale angajaţilor, pe care îi poate grupa pe una sau mai multe companii, pe centre de cost sau puncte de lucru. Pentru firmele nou introduse se pot prelua automat contractele de muncă, salariaţii şi datele acestora din XML-ul aferent Revisal. Mai mult, aplicaţia asigură calculul salariilor pornind de la numărul orelor efectiv lucrate, înregistrate printr-un sistem de pontaj şi preluate automat în baza de date.

  • Actualizarea în timp real a modificărilor legislative
  • Datorită actualizării zilnice a aplicaţiei la schimbările legislative, aveți siguranţa că operaţiunile interne sunt efectuate conform cu legislaţia în vigoare şi că deţineţi informaţiile necesare pentru a configura şi parametriza corespunzător formulele de calcul salarial. Mai mult, compania dumneavoastră este pregătită oricând să ofere informaţiile necesare instituţiilor de control abilitate în domeniul salarizării.

  • Calcul configurabil
  • Aplicaţia asigură evidenţa şi calculul automat al statelor de plată pentru avans, lichidare, concedii medicale, concedii de odihnă, fluturaşi, raporte centralizatoare, impozite de plată, rapoarte total configurabile, fişa salariatului, contracte de muncă, adeverinţe şi multe altele. Datorită posibilităţii de a configura formulele de calcul, reuşiţi să adaptaţi rapid soluţia conform schimbărilor legislative sau de ordin intern.

  • Flexibilitate în generarea şi personalizarea de rapoarte
  • Aplicaţia Ymens Payroll generează atat rapoarte standard, utile managementului (Resurse Umane, Salarizare, Bugetare Fond Salarii), cât şi rapoarte adaptate nevoilor dumneavoastră, prin intermediul funcţiei de configurare. Mai mult, generatorul de rapoarte inclus vă ajută să creşteţi flexibilitatea în dezvoltarea de analize, situaţii speciale şi rapoarte complexe. Rapoartele au posibilitatea de export în diferite formate (Pdf, Excel, Word, Txt.).

  • Securitate şi protecţie maximă a datelor din sistem
  • Într-o companie, confidenţialitatea calcului salariilor este foarte importantă, motiv pentru care aplicaţia Ymens Payroll permite partajarea drepturilor utilizatorilor pe mai multe nivele, inclusiv partajarea drepturilor asupra rapoartelor salariale. Astfel, fiecare utilizator al sistemului va avea acces doar la informaţii care îi sunt necesare pentru buna desfăşurare a propriei activităţi. Pe lângă confidenţialitate, această funcţionalitate specifică scade şi riscul deteriorării datelor introduse.

Funcționalități Soluție

1-5051-200201-500>500
Acces la 10 formulare standard de introdus date/lună (simple, complexe)
Rapoarte standard către stat
Raport către ITM (Revisal)
Livrare fluturaş pe email
Personalizare rapoarte cu logo companie
Indicatori/dashboard
Posibilităţi multiple de definire a datelor de intrare: angajări şi încadrări multiple în lună, elemente salariale definite pe perioade mai mari de o lună
Flexibilitate în configurarea rapoartelor, utilizatorul putând obţine orice informaţii doreşte, construindu-şi propriile rapoarte
Definirea tipului de calcul salarial: avans şi lichidare sau o singură plată, fiecare angajat putând avea un mod de calcul propriu; calcul formule pe firmă, angajat, contract, încadrare
Adaptare rapidă la modificările legislative din domeniul salarizării
utilizatori x 4€/lună
= 0€/lună
utilizatori x 3€/lună
= 0€/lună
utilizatori x 2.5€/lună
= 0€/lună
utilizatori x 1.5€/lună
= 0€/lună
Pentru a vizualiza detaliile complete, vă rugăm să utilizați varianta desktop a site-ului www.ymens.com. Vă mulțumim.

Soluții corelate