Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal
Inapoi la solutii

Ymens eTicketing

Soluţie pentru asistenţă tehnică online

  • O experiență îmbunătățită pentru clienții dumneavoastră
  • Gestionarea rapidă și eficientă a tuturor incidentelor apărute
  • Eficientizarea activității de Asistență Tehnică din compania dumneavoatră

Ymens eTicketing

Gestionați eficient colaborarea cu furnizorii și clienții dumneavoastră!

Ymens eTicketing este o soluție web-based, accesabilă prin Internet/Intranet, dedicată dezvoltării afacerii dumneavoastră. Cu ajutorul Ymens eTicketing, vă asigurați că serviciile oferite respectă standarde înalte de calitate, prin monitorizarea strictă a solicitărilor clienților. Interfața intuitivă, de tip Web, permite o colaborare eficientă între toate departamentele companiei dumneavoastră pentru rezolvarea optimă a oricărui incident care vă este semnalat.

Beneficii

  • O experiență îmbunătățită pentru clienții dumneavoastră
  • Aplicația Ymens eTicketing vă oferă o serie de funcționalități menite să crească satisfacția clienților dumneavoastră. Preluarea rapidă a solicitărilor transmise de aceștia, alocarea lor, în cel mai scurt timp către persoanele responsabile de soluționare, precum și posibiltatea de monitorizare permanentă a stadiului de rezolvare a incidentelor scurtează considerabil timpul de așteptare a clientului pentru rezolvarea cerinței transmise. În plus, aplicația vă permite urmărirea istoricului interacțiunilor cu fiecare utilizator, ceea ce vă permite să puteți personaliza și optimiza permanenț actiunile de Customer Care.

  • Gestionarea rapidă și eficientă a tuturor incidentelor apărute
  • Aplicația Ymens eTicketing vă ajută să monitorizați continuu toate cerințele primite de la clienți. Fiecare solicitare de asistență este înregistrată cu data și ora la care a fost primită. Totodată, incidentele sunt clasificate în funcție de tipul acestora. Acestea sunt transmise automat, pe email, sub formă de notificări cu privire la alocarea cererilor către persoanele implicate în incident.

    Pentru a facilita reducerea timpului alocat soluționării, aplicația permite înregistrarea descrierii problemei şi ataşarea unor documente suplimentare. Codurile de incident alocate automat pot să indice cauza probabilă a incidentului.

  • Eficientizarea activității de Asistență Tehnică din compania dumneavoatră
  • Prin utilizarea aplicației Ymens eTicketing, aveți posibilitatea de definire a unor fluxuri de evoluţie a solicitărilor de asistență tehnică. De asemenea, soluția oferă posibilitatea de gestionare a informaţiilor despre personalul de asistență căruia i se pot aloca spre rezolvare incidentele. Cererile de asistență pot fi escaladate prin intermediul aplicației, iar depăşirile termenelor de rezolvare a diferitelor categorii de solicitări sunt semnalate automat, prin transmiterea de alerte.

    Toate aceste funcționalități ajută la optimizarea resurselor alocate în activitatea de asistență tehnică și în creșterea vitezei de răspuns la solicitările clienților dumneavoastră.

Funcționalități Soluție

Pachet StandardPachet Expert
Înregistrare și monitorizare cereri de asistență tehnică
Transmitere de notificări
Generare de rapoarte personalizate
Înregistrare a unui număr nelimitat de cereri de asistență tehnică
utilizatori x 9 €/lună
= 0€/lună
utilizatori x 17€/lună
= 0€/lună
Pentru a vizualiza detaliile complete, vă rugăm să utilizați varianta desktop a site-ului www.ymens.com. Vă mulțumim.

Soluții corelate