Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal
Inapoi la solutii

Ymens eProcurement

Soluţie pentru managementul licitaţiilor

  • Acoperire integrală a cerințelor din domeniul achizițiilor 
  • Vizibilitate crescută a achizițiilor derulate de compania dumneavoastră
  • Eficientizarea procesului de procurement

Ymens eProcurement

Gestionați eficient achizițiile din compania dumneavoastră!

Ymens eProcurement este o soluție cloud, dedicată optimizării procesului de achiziții din compania dumneavoastră. Cu ajutorul Ymens eProcurement, asigurați publicitatea privind procedurile de achiziții și gestionați electronic procesul de achiziție (caiet de sarcini, oferte etc). Aplicația susține reducerea costurilor, atât operaționale, cât și de administrare. 

Beneficii

  • Acoperire integrală a cerințelor din domeniul achizițiilor
  • Aplicația eProcurement asigură o paletă completă de functionalități necesare derulării activității departamentului dumneavoastră de achiziții: încărcarea dosarului (fișa de date și/sau caiet de sarcini), publicarea și promovarea achiziției, solicitarea clarificărilor referitoare la cerere, respectiv ofertă și transmiterea de clarificări.

    De asemenea, soluția asigură o gamă largă de functionalități necesare unui potențial ofertant: editarea si publicarea dosarului companiei, încărcarea cererilor de clarificare, raspunsul la cereri de clarificare, plasarea ofertelor pentru achizițiile aflate în curs de derulare.

  • Vizibilitate crescută a achizițiilor derulate de compania dumneavoastră
  • Aplicația Ymens eProcurement vă ajută la reducerea costurilor de achiziție prin publicarea anunțurilor dumneavoastră și expunerea acestora către un numar larg de potentiali ofertanți. Acest lucru vă facilitează obținerea celor mai competitive oferte din punctul de vedere al raportului preț/calitate.

  • Eficientizarea procesului de procurement
  • Arhitectura cloud-based a aplicației garantează costuri predictibile şi reduse, prin plata unui abonament lunar. Totodată, accesul permanent în aplicație, printr-o conexiune la Internet, vă facilitează monitorizarea permanent a achizițiilor companiei dumneavoastră.

Funcționalități Soluție

Ofertant AchizitorProfesional
Înregistrare cont / Editare profil achizitor
Iniţiere procedură de achiziţie, cu funcţionalităţile aferente creării şi editării Fisei de Date a Achiziţiei şi Caietului de Sarcini
Publicare Fișă de Date a Achiziţiei şi a Caietului de Sarcini
Publicare răspunsuri la cererile de clarificare
Iniţiere şi populare plan anual / multianual de achiziţii
Înregistrare cont / Editare profil ofertant
Populare / Editare Dosar Electronic al Companiei Ofertant
Încărcare Cereri de Clarificare
Plasare oferte pentru licitaţii aflate în derulare.
utilizatori x 5€/lună
= 0€/lună
utilizatori x 20€/lună
= 0€/lună
utilizatori x 23€/lună
= 0€/lună
Pentru a vizualiza detaliile complete, vă rugăm să utilizați varianta desktop a site-ului www.ymens.com. Vă mulțumim.

Soluții corelate