Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal
Inapoi la solutii

OFFICE 365

Suită Office și Microsoft Exchange Online, Microsoft SharePoint Online și Microsoft Lync Online

  • Experiența Office de pe orice dispozitiv cu acces la Internet
  • Administrare simpificată a infrastructurii IT
  • Performanță în comunicare

Office 365

Microsoft Office 365 pentru companiile flexibile.

 

Office 365 este soluția de productivitate în cloud Microsoft disponibilă companiilor care au nevoie de suita Office și soluții de colaborare, totul la un preț accesibil. Alegând oricare dintre planurile disponibile în cadrul Office 365, utilizatorii câștigă avantajele de productivitate ale Microsoft Office alături de beneficiile specifice cloud-ului: mobilitate, flexibilitate și scalabilitate. Indiferent de alegerea dumneavoastră – un plan Office 365, soluția eMail sau Suita de Colaborare – Ymens vă va oferi consultanța și suportul necesare pentru o tranziție cât mai rapidă la tehnologia cloud, cu rezultate vizibile imediat în productivitatea echipei.

Beneficii

  • Experiența Office de pe orice dispozitiv cu acces la Internet
  • Administrare simpificată a infrastructurii IT
  • Performanță în comunicare

Funcționalități Soluție

Business EssentialsBusinessBusiness PremiumEnterprise E1ProPlus EnterpriseEnterprise E4
Aplicații Office instalate complet: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher și OneNote pe un număr de până la 5 computere PC sau Mac
Versiuni online de Office, inclusiv Word, Excel și PowerPoint
Office pe tablete și telefoane pentru o experiență Office completă, instalată pe un număr de până la 5 tablete și 5 telefoane
Versiuni online de Office, inclusiv Word, Excel și PowerPoint
Stocarea și partajarea fișierelor cu 1 TB de spațiu de stocare/utilizator
E-mail de clasă business, calendar și persoane de contact, cu un inbox de 50 GB
Întâlniri online nelimitate, mesagerie instant și conferințe video HD. Include Lync App
Site intranet pentru echipele dvs., cu setări de securitate ce se pot particulariza
Rețea socială de corporație, pentru a ajuta angajații să colaboreze între departamente și locații
Portal video de corporație, pentru încărcarea și partajarea clipurilor video corporative în firmă
Căutare și descoperire personalizate în Office 365 utilizând Office Graph
Gestionarea aplicațiilor la nivel de întreprindere cu politica de grup, telemetria și activare pentru computere partajate
Business Intelligence cu autoservire pentru a descoperi, a analiza și a vizualiza datele în Excel
Conformitate și protecția informațiilor, inclusiv reținere din motive legale, gestionarea drepturilor și măsuri de prevenire a pierderii datelor pentru e-mailuri și fișiere
Instrumente din Centrul eDiscovery pentru sprijinirea conformității
Efectuarea apelurilor utilizând un PC prin conectarea cu PBX
utilizatori x 3.8€/lună
= 0€/lună
utilizatori x 8.8€/lună
= 0€/lună
utilizatori x 9.6€/lună
= 0€/lună
utilizatori x 6.10€/lună
= 0€/lună
utilizatori x 12.9€/lună
= 0€/lună
utilizatori x 20€/lună
= 0€/lună
Pentru a vizualiza detaliile complete, vă rugăm să utilizați varianta desktop a site-ului www.ymens.com. Vă mulțumim.

1Publisher: numai programe client și/sau caracteristici pentru Windows PC; nu se pot utiliza pe mai multe dispozitive. OneNote pentru Mac este disponibil ca descărcare separată de la Mac App Store. Planurile care nu includ versiunea desktop de Office funcționează cu cea mai recentă versiune de Office, Office 2010, Office 2007 (cu funcționalitate ușor limitată), Office 2011 pentru Mac și Office 2008 pentru Mac.

2Doar ProPlus: OneDrive pentru business va începe implementarea pentru clienții Office 365 ProPlus existenți înainte de sfârșitul anului 2014 și va fi disponibil pentru toți clienții Office 365 ProPlus înainte de sfârșitul lui ianuarie 2015. Clienții care se abonează la Office 365 ProPlus după 1 decembrie 2014 vor avea automat asigurat accesul la OneDrive pentru business.

3Pentru abonamentele care nu includ aplicațiile Office complete instalate: utilizatorii pot conecta următoarele versiuni de Outlook la e-mailul lor de clasă business, astfel încât să poată utiliza aplicația client îmbogățită pe care o cunosc deja: cea mai recentă versiune de Outlook, Outlook 2010, Outlook 2007 (cu funcționalitate ușor limitată), Outlook 2011 pentru Mac și Outlook 2008 pentru Mac.

4Aplicația Lync inclusă în Office 365 Business Essentials, Office 365 Business Premium și Office 365 Enterprise E1 nu include capacitățile PSTN disponibile în versiunea inclusă în Office 365 ProPlus și Office 365 Enterprise E3.

5Implementarea acestei caracteristici în planurile Office 365 va începe în septembrie 2014 și se va termina în prima parte a anului 2015, pentru toate planurile.

6Capacitățile vocale de întreprindere Lync necesită ca un client să achiziționeze și să implementeze Lync Server, local sau într-un centru de date găzduit, pentru a îmbunătăți sau a înlocui sistemele PBX tradiționale.

 

Soluții corelate

  • Soluţie pentru comunicarea prin email
  • Soluţie completă pentru comunicarea și colaborarea în echipă
  • Soluţie interactivă de conectare la mediul legislativ
  • Soluţie de tip portal intern