Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

INTRANET

Soluţie de tip portal intern

  • Acces instant la informații
  • Evitarea penalizărilor prin alerte inteligente
  • Rezolvarea cererilor într-un mod organizat

Intranet

Creșteți eficiența echipei oferindu-i acces la un spațiu unic de informare!

Soluția Intranet este un centru de informare care pune la dispoziția echipei dumneavoastră toate informațiile de interes general din companie. Mai mult, această soluție de tip portal intern, vă permite adaptarea informațiilor afișate în funcție de condițiile specifice companiei dumneavoastră. De asemenea, puteți administra cu succes bunurile companiei şi parcul auto.

 

Beneficii

  • Acces instant la informații
  • Intranet oferă membrilor echipei acces la un spațiu virtual unic, destinat informării. În acest spațiu, colegii pot să solicite, să găsească sau să schimbe documente și informații, într-un mod facil și productiv. Spațiul comun pus la dispoziția angajaților permite interacțiunea și schimbul de informații, ceea ce se traduce printr-o eficiență sporită a muncii. Datorită interfeței familiare de tipul paginilor web, programul este ușor de utilizat de către oricine din companie, indiferent de nivelul de cunostințe tehnice.

  • Evitarea penalizărilor prin alerte inteligente
  • Soluția de tip portal intern vă ține în permanență la curent cu situația flotei auto. Printr-un sistem inteligent de notificări, Intranet vă informează cu privire la termenele de expirare ale asigurărilor auto, rovinietelor și ITP-ului. În felul acesta, programul vă ajută să preîntâmpinați depășirea acestor termene și eventualele amenzi. În același timp, cunoscând toate termenele limită și plățile aferente, puteți aloca din timp bugetul necesar achitării acestora, având astfel un control excelent asupra cheltuielilor.

  • Rezolvarea cererilor într-un mod organizat
  • Intranet vă ajută să organizați cererile de concedii, de învoire și de achiziții și vă oferă informații privind stadiul de soluționare a acestora. Astfel, puteți să răspundeți din timp solicitărilor, evitând aglomerarea sau suprapunerile nedorite.

  • Informațiile sunt securizate
  • Pentru a asigura confidențialitatea informațiilor pe care le deține compania, angajații au acces la documentele din soluția Intranet doar în baza unui nume de utilizator și a unei parole de acces. Mai mult, toate documentele care circulă în interiorul companiei sunt protejate și prin sisteme performante de securitate online.

  • Iar pentru că utilizaţi o soluţie cloud, aveţi:
  • - Costuri predictibile şi reduse prin plata unui abonament lunar;
    - Eficientizarea proceselor interne şi creşterea productivităţii;
    - Upgrade rapid şi gratuit;
    - Standarde înalte de securitate şi posibilitatea de alocare roluri.

Funcționalități Soluție

Intranet
Spaţiu unic de accesare a informaţiei
Drepturi specifice de utilizare pentru anumite funcţionalităţi şi spaţii alocate, cu posibilitatea personalizării acestora
Acces securizat la informaţii, numai pentru angajaţii autorizaţi
Pagini web interne ușor de administrat şi actualizat
Căutarea uşoară a informaţiilor
Secţiune dedicată evidenţei bunurilor de orice tip ale companiei
Secţiune dedicată gestiunii flotei auto
Crearea şi aprobarea cererilor de concedii, învoiri şi achiziţii
Gestionarea bunurilor companiei
Gestionarea centralizată şi rapidă a cererilor de concedii şi achiziţii
Notificări pe e-mail privind rezoluţia cererilor de concedii şi achiziţii
Integrarea cu soluţiile Index şi Corespondent
Afişarea anunţurilor de interes general pentru angajaţi.
Acces la informaţii despre vreme, ora, curs valutar şi RSS feed
utilizatori x 30€/lună
= 0€/lună
Pentru a vizualiza detaliile complete, vă rugăm să utilizați varianta desktop a site-ului www.ymens.com. Vă mulțumim.

Soluții corelate

  • Soluţie pentru comunicarea prin email
  • Soluţie completă pentru comunicarea și colaborarea în echipă
  • Deţineţi controlul afacerii prin planificarea și utilizarea optimă a resurselor
  • Soluţie interactivă de conectare la mediul legislativ
  • Suită Office și Microsoft Exchange Online, Microsoft SharePoint Online și Microsoft Lync Online
  • Aplicaţie pentru calculul salarial și evidenţa angajaţilor
  • Administraţi eficient asociaţia de locatari!
  • Soluţie pentru managementul licitaţiilor
  • Soluţie pentru asistenţă tehnică online