Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

FACTURATOR

Soluţie pentru facturare

  • Raportare automată pentru fundamentarea
    deciziilor de afaceri
  • Fluidizarea activității datorită acurateții facturilor
  • Câștigați timp prin emiterea automată a facturilor recurente!

Facturator

Desfășurați activități financiare complexe în cel mai eficient mod!

Soluția Facturator facilitează și fluidizează activitatea departamentului financiar din compania dumneavoastră, de la contabilitatea primară la contabilitatea financiară. În cadrul soluției Facturator, nivelurile Standard și Expert, dezvoltate de Gradientis Software și oferite prin platforma cloud Ymens,  generați automat rapoarte privind situația economică a afacerii și obțineți o evidență detaliată a circuitului financiar între companie, clienți și furnizori.

Beneficii

  • Raportare automată pentru fundamentarea deciziilor de afaceri
  • Facturator generează automat rapoarte financiare detaliate, pe care le puteți consulta ori de câte ori vreți să fiți la curent cu situația economică a companiei. Soluția de facturare urmărește constant situația plăților, a încasărilor și istoricul clienților, astfel încât să aveți la dispoziție întotdeauna o bază informativă corectă. În acest fel, puteți lua cele mai bune decizii.

  • Flexibilitate în relațiile de afaceri prin corelarea documentelor fiscale
  • Soluția de facturare deschide calea unor parteneriate flexibile între dumneavoastră și clienți întrucât vă ajută să corelați fără efort chitanțe, facturi și proforme în funcție de nevoile ambelor părți. Un alt avantaj important al soluției Facturator este că puteți întocmi facturi externe în orice monedă preferă partenerii dumneavoastră de afaceri.

  • Fluidizarea activității datorită acurateții facturilor
  • Facturator vă salvează de problemele cauzate de fluctuația cursului valutar prin preluarea automată a acestuia de la BNR, permițându-vă să mențineți acuratețea sumelor înscrise în documentele financiare. De asemenea, utilizând această soluție de facturare, angajații pot rezolva rapid eventualele greșeli din documentele financiare, prin opțiunile de modificare și anulare a facturilor.

  • Câștigați timp prin emiterea automată a facturilor recurente!
  • Cu Facturator, nu mai pierdeți timp cu emiterea documentelor contabile recurente, pentru că soluția generează automat pentru dumneavoastră facturi și proforme periodice, în funcție de termenii contractuali. Ulterior, facturile recurente pot fi trimise către client, în termenul stabilit.

  • Și, în plus, pentru că lucrați în cloud, aveți:
  • - Costuri predictibile și reduse prin plata unui abonament lunar;
    - Eficientizarea proceselor interne și creșterea productivității;
    - Upgrade rapid și gratuit
    - Standarde înalte de securitate și posibilitatea de alocare roluri
    - Opțiunea de a achiziționa oricând module suplimentare în funcție de evoluția nevoilor de business.

Funcționalități Soluție

StandardProfessionalExpert
Generarea de rapoarte pentru sumele încasate, pentru sumele generate de top clienți și pentru volumul de facturare
Monitorizarea plăților/ încasărilor
Monitorizarea și centralizarea informațiilor despre clienți
Istoricul facturilor/ proformelor/ chitanțelor
Corelarea între proforme, facturi și chitanțe
Întocmirea de facturi externe în diferite monede
Definirea seriilor pentru facturi/ proforme/ chitanțe
Preluarea automată a cursului BNR
Anularea/ modificarea/ ștergerea facturilor
Vizualizarea documentelor doar de către angajații autorizați
Emiterea de proforme, facturi
Personalizarea facturilor cu logoul companiei
Personalizarea avansată a facturilor include afișarea logo-ului companiei pe fundalul facturilor, utilizarea unei imagini cu semnătură și ștampilă, 3 formate de facturi, 10 teme de culori și fonturi predefinite
Alocarea utilizatorilor pe puncte de lucru
Gestionarea cu ușurință a catalogului de clienți și furnizori (adăugare, modificare, inactivare, căutare)
Generarea de rapoarte și grafice privind volumul de vânzări/încasări
Posibilitatea de a programa emiterea automată a facturilor şi trimiterea lor prin email către clienţi, la intervale de timp prestabilite - lunar, la 2, 3 sau 6 luni, annual
Afişarea pe facturile recurente a detaliilor contractului şi a perioadei de facturare
Posibilitatea de a predefini mesajul care însoţeşte trimiterea facturii pe email
Evidenţa contractelor definite pentru generarea automată de facturi
Posibilitatea de a întrerupe sau relua emiterea automată a facturilor prin inactivarea / activarea contractului definit
Posibilitatea de a programa emiterea automată a proformelor şi trimiterea lor prin email către clienţi, similar facturilor recurente
Evidența facturilor de la furnizori, cu TVA la încasare
Repartizarea şi calculul automat al TVA aferentă plăţilor parţiale
Generarea raportului facturi furnizori neachitate, plătite parţial / total, neachitate la termen
Generarea raportului balanţă partener intrări - ieşiri: situaţie centralizată a tranzacţiilor de vânzare şi cumpărare pe parteneri
Balanţa facturi furnizori - plăţi
Afişarea pe proformele recurente a perioadei de facturare
Preluarea automată a cursului valutar valabil la data emiterii proformei
Gestionarea stocurilor de mărfuri pentru depozit și magazin
Înregistrarea facturilor de marfă și întocmire NIR
Repartizarea proportională a costurilor de transport și a costurilor adiționale în costul mărfii
Preluarea stocului inițial din format Excel
Integrarea cu casa de marcat și emiterea bonului fiscal pentru magazine 
Actualizarea stocului în timp real
Actualizarea stocului pe baza facturii storno și a NIR-ului storno
La întocmirea documentelor de vânzare avertizează utilizatorul în cazul în care cantitatea specificată depășește cantitatea din stoc și dacă prețul de vânzare este mai mic decât prețul de cost
Reconcilierea stocului scriptic cu cel faptic și generarea automată a Notei de reglare stoc cantitativ-valoric
Transferul între depozite cu generare automată de Aviz și NIR
Transferulul între depozite-depozit cu identificarea automată a prețului de achiziție
Transferul depozit-magazin cu identificarea automată a preţului de achiziţie şi a celui de vânzare sau posibilitatea de stabilire a preţului de vânzare la transfer
Evidenţierea stocului cantitativ şi valoric la orice dată, pe gestiuni
Urmărirea stocurilor cu ajutorul rapoartelor specifice: Stoc Curent, Balanţă de stoc, Fişă de magazie, Evoluţie stoc
Evidenţierea stocului disponibil la întocmirea Facturii de vânzare
Urmărirea produselor după coduri unice
Posibilitatea de a seta și afișa pe factură coduri de produs în funcție de client
Evidenţa preţului de vânzare al produselor şi serviciilor în orice monedă, cu conversie automată la vânzare
utilizatori x €/lună
= 0€/lună
utilizatori x €/lună
= 0€/lună
utilizatori x €/lună
= 0€/lună
Pentru a vizualiza detaliile complete, vă rugăm să utilizați varianta desktop a site-ului www.ymens.com. Vă mulțumim.

Soluții corelate