Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal
Inapoi la solutii

EMAIL

Soluţie pentru comunicarea prin email

  • Acces permanent la email-uri de pe orice dispozitiv
  • Organizarea calendarelor și sincronizarea cu toți membrii echipei
  • Spațiu mare pentru stocarea email-urilor

Email

Comunicarea n-a fost niciodată mai ușoară

 

Soluția eMail oferită de Ymens vă permite, prin funcționalitățile specifice celui mai puternic sistem de email de pe piață - Exchange 2013, să creșteți productivitatea utilizatorilor, asigurând trecerea de la simpla comunicare la o bună colaborare între aceștia. Mai mult, acum vă puteți verifica cu ușurință email-urile, în permanenţă, de pe orice tip de dispozitiv cu acces la Internet. Iar pentru a beneficia de o experiență cât mai plăcută în utilizarea soluției de email, vă asigurăm de o trecere rapidă și ușoară la cloud.

Beneficii

  • Acces la email de pe orice dispozitiv
  • Aveți nevoie de o soluție de email care să vă ofere mobilitatea necesară într-un mediu de lucru dinamic. Cu eMail, puteți să primiți și să transmiteți mesaje de oriunde v-ați afla și de pe orice dispozitiv cu acces la Internet. Datorită interfeței prietenoase și accesului rapid, veți descoperi cât de ușor se poate folosi soluția eMail în activitate zilnică și cu rezultate maxime.

  • Organizarea calendarelor și sincronizarea cu toți membrii echipei
  • Prin utilizarea soluției eMail, vă puteți nota în calendarul electronic sarcini și întâlniri, beneficiind și de un sistem de notificări. Astfel, vă puteți asigura că nu ratați nicio întâlnire și nu depășiți termenele limită.
    Mai mult, puteți urmări în orice moment atât propriul calendar de întâlniri cât și pe cel al colegilor. Fiind tot timpul la curent cu programul echipei dumneavoastră, vă puteți asigura că toată lumea folosește eficient timpul dedicat fiecărei zile de lucru.

  • Spaţiu mare de stocare
  • Soluția eMail oferită de Ymens susține activitatea intensă a fiecărui utilizator, oferindu-i posibilitatea de a fi mereu conectat de pe dispozitive mobile și acces la un spațiu mare de stocare. Utilizatorii de eMail beneficiază astfel de un spațiu de stocare de 25 GB, ceea ce le permite păstrarea în Inbox a unui număr mai mare de mesaje și, implicit, arhivarea mai rară a acestora.

  • Acces securizat la informație
  • Prin intermediul protecțiilor împotriva virușilor, a spam-ului și a atacurilor de tip “malware”, soluția eMail vă asigură o comunicare securizată în cadrul companiei. Datele dumneavoastră vă aparțin iar noi vă garantăm confidențialitatea lor.

  • Utilizarea unui domeniu de business
  • Cu soluția eMail, puteți să alegeți între utilizarea unui domeniu pus la dispoziție de Ymens sau utilizarea propriului domeniu de companie. În cazul în care optați pentru a doua variantă, dar nu aveți deja achiziționat acest domeniu, specialiștii din echipa Ymens vă pot oferi consultanță gratuită și suport.

  • Sign-on unic la toate soluțiile din platforma Ymens
  • Ne dorim să aveți o experiență cât mai simplă în utilizarea soluțiilor cloud din platforma Ymens. Astfel, vă punem la dispoziție un sistem de sign-on unic la toate aplicațiile. Vă înregistrați o singură dată în platforma Ymens şi accesaţi atât eMail-ul cât și celelalte soluții cloud la care aveţi abonament, într-un mod rapid, securizat și eficient.

  • Și, în plus, pentru că lucrați în cloud, aveți:
    • Costuri predictibile și reduse prin plata unui abonament lunar;
    • Eficientizarea proceselor interne și creșterea productivității;
    • Upgrade-ul la cea mai nouă versiune de soluție rapid și gratuit;
    • Standarde înalte de securitate.

Funcționalități Soluție

Email
25 MB dimensiune maximă a atașamentelor pentru email-urile trimise și primite
25 GB capacitate de stocare pentru fiecare utilizator
E-mail, calendar, persoane de contact și activități
Acces de pe calculator, tabletă și smartphone
Posibilitatea utilizării propriului nume de domeniu sau a unui domeniu pus la dispoziție de Ymens
Acces web mail  (Internet Explorer, Firefox, Chrome și Safari)
Administrarea facilă a contactelor prin funcționalități de adăugare, căutare, grupare a contactelor din agendă
Interfață intuitivă (tip Outlook)
Partajarea calendarelor cu ceilalți colegi
Acces securizat la email prin filtre împotriva mesajelor spam și a programelor tip “malware”
utilizatori x 3.2€/lună
= 0€/lună
Pentru a vizualiza detaliile complete, vă rugăm să utilizați varianta desktop a site-ului www.ymens.com. Vă mulțumim.

Soluții corelate

  • Soluţie completă pentru comunicarea și colaborarea în echipă
  • Soluţie interactivă de conectare la mediul legislativ
  • Soluţie de tip portal intern
  • Suită Office și Microsoft Exchange Online, Microsoft SharePoint Online și Microsoft Lync Online