Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

Informații generale

Cum îmi fac cont în platforma Ymens?

După semnarea contractului, în maxim o săptămână, vi se va activa contul de utilizator în platformă. Imediat dupa activare, vă vor fi furnizate pe e-mail credențialele de acces. Pentru a vă înregistra, va fi nevoie să utilizați credențialele de logare primite și, la prima accesare a contului, trebuie să modificați parola.

Cum pot accesa soluțiile Ymens?

Accesul se face prin intermediul credențialelor cu ajutorul unui browser și a unei conexiuni la internet direct de pe site-ul www.ymens.com sau accesând link-ul https://app.ymens.com.

De unde îmi schimb parola? Cum procedez în cazul în care primesc o eroare în fereastra de Log In?

Odată înregistrați în platforma Ymens, aveti posibilitatea să vă schimbați parola din meniul “Setări” în funcție de preferința dumneavoastră. În cazul în care ați uitat parola, puțeți să vă adresați echipei de suport la numărul de telefon 031.9201, prin e-mail la suport@ymens.com sau completând formularul de pe site.

Cum schimb denumirea utilizatorului (în cazul credențialelelor)?

Denumirea utilizatorului poate fi schimbată cu ajutorul echipei de suport sunând la 031.9201 sau prin e-mail la suport@ymens.com.

Pot să adaug o nouă soluție pe durata contractului?

Puteți oricând să faceți modificări prin achiziționarea de module sau soluții noi, în funcție de nevoile de business sau de numărul de utilizatori pe care îl aveti la un moment dat în cadrul firmei dumneavoastră. Puteți lua legatura cu un consultant de vânzări, puteți suna la numărul de telefon 031.9201 sau puteți trimite e-mail la adresa vânzări@ymens.com.

De ce atunci când încerc să-mi schimb parola, îmi apare mesajul „Noua parolă nu corespunde politicii de domeniu.”?

Pentru a asigura un grad înalt de securitate în utilizarea soluțiilor, o parolă nouă trebuie să satisfacă cerintele de mai jos: 

1. Să nu conțină numele utilizatorului sau părți din acesta care să depăsească trei sau mai multe caractere consecutive;
2. Să aibă lungimea minima de 6 caractere;
3. Să conțină caractere din cel puțin 3 categorii:
• Litere mari ale alfabetului englez;
• Litere mici ale alfabetului englez;
• Cifre;
• Caractere non-alfabetice.
Cum pot să mă informez despre soluțiile noi sau despre update-urile pentru soluțiile existente?

Puteți fi la curent cu toate noutățile legate de compania Ymens și soluțiile din platformă prin abonarea la newsletter sau în secțiunea “Blog” de pe site. De asemenea, puteți lua legatura cu un consultant de vânzări, puteți suna la numărul de telefon 031.9201 sau prin e-mail la adresa vânzări@ymens.com.

De ce atunci când, după ce mă înregistrez în platformă și dau click pe iconița unei soluții, nu pot accesa respectiva soluție?

Iconița unei soluții nu poate fi accesată decât în situația în care clientul a achiziționat respectiva soluție. Soluțiile achiziționate de dumneavoastră vor avea iconițele colorate în timp ce restul soluțiilor vă vor apărea inactive (necolorate).

De ce în momentul în care încerc să mă înregistrez, îmi apare un mesaj care îmi spune că platforma va fi indisponibilă, specificându-se și un interval orar pentru aceasta indisponibilitate?

Conform contractului, platforma poate fi oprită pentru instalarea de update-uri de securitate sau de soluții, instalarea de soluții noi etc.Toate operațiunile de mentenanță preventivă sunt anunțate cu cel puțin două zile înainte și se execută în intervalul 00:00 – 06:00 sau în week-end.

Informații despre administrare

Care este costul pentru update-ul soluțiilor?

Update-urile de soluții sunt gratuite.

Ce se întâmplă cu soluția pe care o folosesc dacă are loc o schimbare în legislație?

Soluția se actualizează fără costuri suplimentare adiționale.

Pe cine contactez dacă întâmpin dificultăți în utilizarea soluției?

Pentru soluționarea problemelor întâmpinate în utilizarea soluțiilor Ymens, poți contacta echipa de suport la numărul 031.9201 sau pe e-mail la suport@ymens.com. Problema dumneavoastră se va soluționa în cel mai scurt timp.

Intranet

Cine poate introduce cereri de învoire, cereri de concediu sau cereri de achiziție?

Cererile pot fi introduse de către persoanele cu drept de adăugare pentru “Cereri de învoire”, “Cereri de concediu” și “Cereri de achiziție”.

Cine soluționează cererile de învoire și cererile de concediu?

Cererile de învoire și cererile de concediu vor fi soluționate de către managerul direct al utilizatorului care crează cererea.

Cine soluționează o cerere de achiziție?

O cerere de achiziție obține statusul de “aprobată” în momentul în care toți utilizatori existenți în câmpul “Aprobatori” aprobă în sistem respectiva cerere.

Cum încarc o poză?

Se salvează poza angajatului în libraria “Foto Angajați”. Se copiază link-ul acestei poze și se adaugă în câmpul “Foto” din lista Who's Who.

Cine primeşte notificări?

Toate persoanele adăugate în lista “Alertare CFM” (Alertare Auto) vor primi notificări.

Când se trimit notificări?

Notificările se trimit cu 30, 15, 7, 3, 2, 1, 0 zile înainte de termenul de expirare

Unde sunt vizibile documentele încărcate?

Documentele încărcate pot fi vizualizate două moduri: fie se editează elementul iar în zona “Atașări” este vizibil atașamentul, fie puteți accesa zona de documente.

Facturator

Cum pot genera o factură pe baza unei proforme?

În lista de proforme dați click pe numărul documentului care vă interesează. În fereastra care se deschide, în partea stângă, aveți opțiunea “Generează factura”. Apăsând pe această opțiune se va deschide factura fiscală cu toate datele din proforma precompletată.

Pot să emit o factură în Euro?

Da. În meniul Facturi selecțati opțiunea Factură externă. Aveți posibilitatea de a selecta moneda în care doriți să emiteți factura și cursul de schimb. Sumele afișate pe factură vor fi în funcție de moneda selectată.

Sunt afișate ratele de schimb pentru valute în cadrul soluției?

Da. Se afișează pe orice ecran rata de schimb la cursul BNR din ziua curentă pentru USD si EU.

Ymens CRM

Modulele soluției Ymens CRM pot fi achiziționate individual?

La achiziționarea soluției, aveți acces automat la funcționalitățile tuturor celor trei module (vânzări, marketing și servicii clienți). Modulele nu pot fi achiziționate individual.

Care este costul unei implementari de Ymens CRM?

Costul unei implementări de CRM se compune din abonamentul lunar aferent numarul și tipului de utilizatori și costul de servicii, atunci când clientul optează pentru analiză, consultanță, servicii de implementare, suport, dezvoltare etc. Pentru a determina tipurile de utilizatori necesari și pentru a analiza procesele implicate în proces, vă propunem o întâlnire în prealabil și o prezentare personalizată a soluției.

Pot vizualiza activitățile echipei de vânzări în calendarul din Outlook?

Ymens CRM se integrează nativ și poate fi accesată direct din Microsoft Outlook, secțiunile sincronizate între cele două sisteme fiind: calendarul, task-urile, contactele. Prin intermediul aceste integrări, crește adopția utilizatorilor, ei putând accesa capabilitățile CRM-ului dintr-o platformă familiară, cunoscută.

Cum măsor randamentul echipei de vânzări?

Soluția Ymens CRM vă pune la dispoziție procese automatizate dedicate zonei de vânzări. În plus, dobândiți acces la un set de rapoarte ce vă oferă vizibilitate completă asupra vânzărilor, obiectivelor și al gradului lor de îndeplinire la orice moment, oportunităților și activităților agenților de vânzare.

Se pot importa datele existente despre clienți în soluția Ymens CRM?

Sigur. Soluția vă pune la dispoziție posibilitatea de import a datelor existente din fișiere de diferite formate (.csv, .xls, .xml etc) sau din diferite baze de date. Vă recomandăm să realizați o activitate de “curățare” a datelor existente, pentru a vă asigura că ele sunt corecte, întrucât acestea influențează procesele și totodată rapoartele generate de sistem.

Îmi pot segmenta clienții cu soluția Ymens CRM?

Soluția Ymens CRM vă oferă modalități de segmentare a clienților prin unelte avansate de filtrare disponibile direct din aplicație, cât și din baza de date a sistemului. Aveți posibilitatea de a salva în mod dinamic aceste liste de clienți pentru a le putea folosi ulterior în campanii dedicate, acțiuni de promovare produse/servicii.

Se poate integra Ymens CRM cu alte sisteme din cadrul companiei?

Soluția Ymens CRM se poate integra cu diferite soluții din cadrul companiei: aplicații de tip ERP (Enterprise Resource Planning), o gamă variată de aplicații web (soluție web pentru preluarea cererilor clienților, aplicație dezvoltată pentru comunicarea cu partenerii etc.) și soluții dedicate precum cele de core-banking etc. Sunt posibile atât sincronizări în timp real, cât și sincronizări programate.

Ymens CRM can be integrated in other systems within the company?

The Ymens CRM solution can be integrated with different solutions used by the company: ERP (Enterprise Resource Planning) type of applications, a large variety of web applications (a web solution for handling client requests, an application developped for communication with partners etc.) and dedicated solutions such as core-banking etc. Synchronizations in real time and scheduled synchronizations are both possible.