Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

Ymens CRM

Modulele soluției Ymens CRM pot fi achiziționate individual?

La achiziționarea soluției, aveți acces automat la funcționalitățile tuturor celor trei module (vânzări, marketing și servicii clienți). Modulele nu pot fi achiziționate individual.

Care este costul unei implementari de Ymens CRM?

Costul unei implementări de CRM se compune din abonamentul lunar aferent numarul și tipului de utilizatori și costul de servicii, atunci când clientul optează pentru analiză, consultanță, servicii de implementare, suport, dezvoltare etc. Pentru a determina tipurile de utilizatori necesari și pentru a analiza procesele implicate în proces, vă propunem o întâlnire în prealabil și o prezentare personalizată a soluției.

Pot vizualiza activitățile echipei de vânzări în calendarul din Outlook?

Ymens CRM se integrează nativ și poate fi accesată direct din Microsoft Outlook, secțiunile sincronizate între cele două sisteme fiind: calendarul, task-urile, contactele. Prin intermediul aceste integrări, crește adopția utilizatorilor, ei putând accesa capabilitățile CRM-ului dintr-o platformă familiară, cunoscută.

Cum măsor randamentul echipei de vânzări?

Soluția Ymens CRM vă pune la dispoziție procese automatizate dedicate zonei de vânzări. În plus, dobândiți acces la un set de rapoarte ce vă oferă vizibilitate completă asupra vânzărilor, obiectivelor și al gradului lor de îndeplinire la orice moment, oportunităților și activităților agenților de vânzare.

Se pot importa datele existente despre clienți în soluția Ymens CRM?

Sigur. Soluția vă pune la dispoziție posibilitatea de import a datelor existente din fișiere de diferite formate (.csv, .xls, .xml etc) sau din diferite baze de date. Vă recomandăm să realizați o activitate de “curățare” a datelor existente, pentru a vă asigura că ele sunt corecte, întrucât acestea influențează procesele și totodată rapoartele generate de sistem.

Îmi pot segmenta clienții cu soluția Ymens CRM?

Soluția Ymens CRM vă oferă modalități de segmentare a clienților prin unelte avansate de filtrare disponibile direct din aplicație, cât și din baza de date a sistemului. Aveți posibilitatea de a salva în mod dinamic aceste liste de clienți pentru a le putea folosi ulterior în campanii dedicate, acțiuni de promovare produse/servicii.

Se poate integra Ymens CRM cu alte sisteme din cadrul companiei?

Soluția Ymens CRM se poate integra cu diferite soluții din cadrul companiei: aplicații de tip ERP (Enterprise Resource Planning), o gamă variată de aplicații web (soluție web pentru preluarea cererilor clienților, aplicație dezvoltată pentru comunicarea cu partenerii etc.) și soluții dedicate precum cele de core-banking etc. Sunt posibile atât sincronizări în timp real, cât și sincronizări programate.

Ymens CRM can be integrated in other systems within the company?

The Ymens CRM solution can be integrated with different solutions used by the company: ERP (Enterprise Resource Planning) type of applications, a large variety of web applications (a web solution for handling client requests, an application developped for communication with partners etc.) and dedicated solutions such as core-banking etc. Synchronizations in real time and scheduled synchronizations are both possible.