Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

Informații generale

Cum îmi fac cont în platforma Ymens?

După semnarea contractului, în maxim o săptămână, vi se va activa contul de utilizator în platformă. Imediat dupa activare, vă vor fi furnizate pe e-mail credențialele de acces. Pentru a vă înregistra, va fi nevoie să utilizați credențialele de logare primite și, la prima accesare a contului, trebuie să modificați parola.

Cum pot accesa soluțiile Ymens?

Accesul se face prin intermediul credențialelor cu ajutorul unui browser și a unei conexiuni la internet direct de pe site-ul www.ymens.com sau accesând link-ul https://app.ymens.com.

De unde îmi schimb parola? Cum procedez în cazul în care primesc o eroare în fereastra de Log In?

Odată înregistrați în platforma Ymens, aveti posibilitatea să vă schimbați parola din meniul “Setări” în funcție de preferința dumneavoastră. În cazul în care ați uitat parola, puțeți să vă adresați echipei de suport la numărul de telefon 031.9201, prin e-mail la suport@ymens.com sau completând formularul de pe site.

Cum schimb denumirea utilizatorului (în cazul credențialelelor)?

Denumirea utilizatorului poate fi schimbată cu ajutorul echipei de suport sunând la 031.9201 sau prin e-mail la suport@ymens.com.

Pot să adaug o nouă soluție pe durata contractului?

Puteți oricând să faceți modificări prin achiziționarea de module sau soluții noi, în funcție de nevoile de business sau de numărul de utilizatori pe care îl aveti la un moment dat în cadrul firmei dumneavoastră. Puteți lua legatura cu un consultant de vânzări, puteți suna la numărul de telefon 031.9201 sau puteți trimite e-mail la adresa vânzări@ymens.com.

De ce atunci când încerc să-mi schimb parola, îmi apare mesajul „Noua parolă nu corespunde politicii de domeniu.”?

Pentru a asigura un grad înalt de securitate în utilizarea soluțiilor, o parolă nouă trebuie să satisfacă cerintele de mai jos: 

1. Să nu conțină numele utilizatorului sau părți din acesta care să depăsească trei sau mai multe caractere consecutive;
2. Să aibă lungimea minima de 6 caractere;
3. Să conțină caractere din cel puțin 3 categorii:
• Litere mari ale alfabetului englez;
• Litere mici ale alfabetului englez;
• Cifre;
• Caractere non-alfabetice.
Cum pot să mă informez despre soluțiile noi sau despre update-urile pentru soluțiile existente?

Puteți fi la curent cu toate noutățile legate de compania Ymens și soluțiile din platformă prin abonarea la newsletter sau în secțiunea “Blog” de pe site. De asemenea, puteți lua legatura cu un consultant de vânzări, puteți suna la numărul de telefon 031.9201 sau prin e-mail la adresa vânzări@ymens.com.

De ce atunci când, după ce mă înregistrez în platformă și dau click pe iconița unei soluții, nu pot accesa respectiva soluție?

Iconița unei soluții nu poate fi accesată decât în situația în care clientul a achiziționat respectiva soluție. Soluțiile achiziționate de dumneavoastră vor avea iconițele colorate în timp ce restul soluțiilor vă vor apărea inactive (necolorate).

De ce în momentul în care încerc să mă înregistrez, îmi apare un mesaj care îmi spune că platforma va fi indisponibilă, specificându-se și un interval orar pentru aceasta indisponibilitate?

Conform contractului, platforma poate fi oprită pentru instalarea de update-uri de securitate sau de soluții, instalarea de soluții noi etc.Toate operațiunile de mentenanță preventivă sunt anunțate cu cel puțin două zile înainte și se execută în intervalul 00:00 – 06:00 sau în week-end.