Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

Intranet

Cine poate introduce cereri de învoire, cereri de concediu sau cereri de achiziție?

Cererile pot fi introduse de către persoanele cu drept de adăugare pentru “Cereri de învoire”, “Cereri de concediu” și “Cereri de achiziție”.

Cine soluționează cererile de învoire și cererile de concediu?

Cererile de învoire și cererile de concediu vor fi soluționate de către managerul direct al utilizatorului care crează cererea.

Cine soluționează o cerere de achiziție?

O cerere de achiziție obține statusul de “aprobată” în momentul în care toți utilizatori existenți în câmpul “Aprobatori” aprobă în sistem respectiva cerere.

Cum încarc o poză?

Se salvează poza angajatului în libraria “Foto Angajați”. Se copiază link-ul acestei poze și se adaugă în câmpul “Foto” din lista Who's Who.

Cine primeşte notificări?

Toate persoanele adăugate în lista “Alertare CFM” (Alertare Auto) vor primi notificări.

Când se trimit notificări?

Notificările se trimit cu 30, 15, 7, 3, 2, 1, 0 zile înainte de termenul de expirare

Unde sunt vizibile documentele încărcate?

Documentele încărcate pot fi vizualizate două moduri: fie se editează elementul iar în zona “Atașări” este vizibil atașamentul, fie puteți accesa zona de documente.