Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

Informații generale

Ce este Ymens?

Ymens este compania de cloud specializată pe furnizarea de soluții software de afaceri pentru IMM-uri românești. Ymens s-a afirmat puternic pe piața serviciilor de cloud datorită tehnologiei de ultimă generație existente la baza platformei sale și a soluțiilor eficiente oferite clienților.

Cine poate folosi soluțiile disponibile prin platformă Ymens?

Soluțiile Ymens pot fi utilizate de către orice companie, indiferent de dimensiunea acesteia, domeniul in care activează sau locație. Soluțiile Ymens sunt perfect adaptate nevoilor dumneavoastră de business, oferindu-vă acces la instrumente de managementul afacerii accesibile până acum numai companiilor mari.

În ce limbă sunt soluțiile Ymens?

Soluțiile Ymens sunt oferite in limba română pentru a facilita utilizatorilor familiarizarea cu sistemul.

Trebuie să instalez una sau mai multe aplicații pe calculator pentru a putea accesa soluțiile Ymens?

Pentru a accesa soluțiile, aveți nevoie de credențiale de conectare, o conexiune la internet și de un browser web. În cazul în care se dorește accesarea soluțiilor prin browser-ul Internet Explorer este necesară instalarea plugin-ului Silverlight.

Achiziționare și costuri

Cum primesc factura? Unde modific datele de facturare?

Ymens oferă flexibilitate în furnizarea facturilor. În funcție de nevoile dumneavoastră, facturile pot fi trimise prin email sau pot fi livrate prin intermediul curieratului rapid. Echipa de suport se poate ocupa de modificarea datelor de facturare. De asemenea, echipa de suport vă stă la dispoziție pentru preluarea acestor modificări printr-un simplu apel la numărul de telefon 031.9201 sau prin e-mail la adresa suport@ymens.com.

Pentru informații legate de facturi unde mă pot adresa?

Pentru informații legate de facturi vă puteți adresa consultantului de vânzări. De asemenea, echipa de suport vă stă la dispoziție pentru preluarea acestor modificări printr-un simplu apel la numarul de telefon 031.9201 sau prin e-mail la adresa suport@ymens.com.

Care sunt modalitățile de plată a facturilor?

Facturile se pot plăti prin transfer bancar în conturile menționate pe factură.

Cu ce frecvență se facturează abonamentele mele?

Facturarea abonamentelor este lunară. La cerere, se poate stabili un plan de facturare în avans: trimestrial sau anual. Pentru aceasta puteți lua legătura cu un consultant de vânzări sunând la numărul de telefon 031.9201 sau prin e-mail la adresa vânzări@ymens.com

Ce se întâmplă dacă renunț la abonament înainte de finalizarea perioadei contractuale?

În cazul în care doriți incetarea contractului înainte de termen, vi se va emite o factură finală. Suma de plată va fi echivalentă cu contravaloarea abonamentului calculat pentru numărul de luni contractuale rămase.

Securitatea datelor

Unde sunt stocate datele companiei mele?

Toate datele dumneavoastră sunt salvate pe serverele găzduite în IBM Managed Data Center, un centru modern care respectă cele mai înalte standarde.

Cum sunt protejate datele companiei mele?

În cloud, beneficiați de un grad de securitate maxim garantat prin certificatul digital și criptarea conexiunii de la utilizator către platformă. În acest fel se asigură integritatea și confidențialitatea datelor.