Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

Achiziționare și costuri

Cum primesc factura? Unde modific datele de facturare?

Ymens oferă flexibilitate în furnizarea facturilor. În funcție de nevoile dumneavoastră, facturile pot fi trimise prin email sau pot fi livrate prin intermediul curieratului rapid. Echipa de suport se poate ocupa de modificarea datelor de facturare. De asemenea, echipa de suport vă stă la dispoziție pentru preluarea acestor modificări printr-un simplu apel la numărul de telefon 031.9201 sau prin e-mail la adresa suport@ymens.com.

Pentru informații legate de facturi unde mă pot adresa?

Pentru informații legate de facturi vă puteți adresa consultantului de vânzări. De asemenea, echipa de suport vă stă la dispoziție pentru preluarea acestor modificări printr-un simplu apel la numarul de telefon 031.9201 sau prin e-mail la adresa suport@ymens.com.

Care sunt modalitățile de plată a facturilor?

Facturile se pot plăti prin transfer bancar în conturile menționate pe factură.

Cu ce frecvență se facturează abonamentele mele?

Facturarea abonamentelor este lunară. La cerere, se poate stabili un plan de facturare în avans: trimestrial sau anual. Pentru aceasta puteți lua legătura cu un consultant de vânzări sunând la numărul de telefon 031.9201 sau prin e-mail la adresa vânzări@ymens.com

Ce se întâmplă dacă renunț la abonament înainte de finalizarea perioadei contractuale?

În cazul în care doriți incetarea contractului înainte de termen, vi se va emite o factură finală. Suma de plată va fi echivalentă cu contravaloarea abonamentului calculat pentru numărul de luni contractuale rămase.