Request callback
X
Pentru o experiență completă, vă rugăm să utilizați varianta landscape a site-ului.
Mergi la conţinutul principal

Servicii cloudsourcing

Servicii cloudsourcing

Servicii cloudsourcing

Tehnologia cloud este viitorul, iar noi credem că, în cloud, serviciile sunt viitorul. Prin intermediul serviciilor noastre de cloudsourcing, oferim mediului de business din România acces simplu și rapid atât la tehnologiile de ultimă generație, cât și la servicii IT, într-o experiență integrată și unitară de utilizare. Mai exact, agregăm, integrăm și personalizăm toate soluțiile și serviciile IT de care compania dumneavoastră are nevoie într-un singur pachet, ușor de accesat și utilizat.

Gama de servicii pe care o oferim este variată, de la consultanță, implementare sau suport tehnic și până la administrare și mentenanță, business process outsourcing (BPO), outsourcing IT, securitate sau servicii de application management (AMS). Consultanții și specialiștii tehnici pe care vi-i punem la dispoziție asigură servicii la cele mai înalte standarde. Serviciile noastre de cloudsourcing asigură creșterea productivitătii şi reducerea considerabilă a costurilor, atât pe partea hardware, cât şi pe cea de aplicaţii dedicate.

1.1 BPO – Business Process Outsourcing

Prin serviciile de business process outsourcing, preluăm și gestionăm o parte din procesele de business ale companiei dumneavoastră, precum activitățile de call-center, collectios, HR, financiar etc.

Astfel, vă punem la dispoziție asistență online, servicii de intervenție, informații actualizate în permanență, studii cantitative şi calitative, servicii de telemarketing, vânzări prin telefon și nu numai.

În plus, aveți posibilitatea să vă concentrați pe domeniul propriu de activitate și să accesați noi oportunități de afaceri.     

a. Servicii de tip inbound

Infoline

Prin Serviciul Infoline,  oferim clienților dumneavoastră informaţii actualizate despre serviciile pe care le puneți la dispoziție, date despre promoţiile sau programele dezvoltate de dumneavoastră. Totodată,vă oferim rapoarte de măsurare și evaluare a succesului acţiunilor derulate.

Help Desk

Serviciul Help Desk vă garantează o relaţie pe termen lung cu clienţii dumneavoastră. Pe lângă preluarea și rezolvarea posibilelor reclamaţii, vă oferim un istoric concret al interacţiunilor cu clienţii, o bază de date care poate fi analizată înaintea luării unor decizii de dezvoltare.

  • Asistență online;
  • Punct de contact unic;
  • Monitorizare strictă a termenelor (SLA- Service Level Agreement);
  • Servicii de intervenție.

Toate aceste servicii sunt guvernate de flexibilitate și adaptarea la nevoile dumneavoastră.

Websupport

Prin serviciul Web Support, vă putem aduce și mai aproape de clienții dumneavoastră. Astfel, vă transformăm site-ul într-unul cu program extins: astfel, vom răspunde, în numele companiei dumneavoastră, mesajelor primite prin e-mail sau apelurilor telefonice și în afara programului de lucru.

Folosind acest serviciu puteți fructifica la maxim oportunitățile generate prin campaniile de marketing.

b. Servicii de tip outbound

Telephone surveys (Aplicarea de chestionare la telefon)

Prin studiile de tip “Telephone Survey”, puteți testa periodic gradul de satisfacție al clienților dumneavoastră față de calitatea produselor sau serviciilor oferite, dar și față de interacțiunea cu angajații dumneavoastră, promptitudinea în rezolvarea problemelor apărute.

Prin aceste servicii puteți realiza studii cantitative şi calitative ce vă ajută să înţelegeți mai bine nevoile consumatorilor şi modul în care trebuie gestionată relaţia cu ei.

Servicii de tip Mystery calls” (Cumpărătorul misterios)

Prin serviciile de tipul „Mystery Calls”,  puteți crește aprecierea şi loialitatea clienţilor. Noi monitorizăm prestaţia angajaților dumneavoastră care sunt în relaţie directă cu clienţii, iar dumneavoastră puteți lua decizii, în perfectă cunoștintă de cauză, pentru îmbunătățirea interacțiunii dintre aceștia și consumatori.

Modul în care angajații dumneavoastră interacționeaza cu clienții are influență directă asupra viitoarelor achiziții și implicit asupra dezvoltării companiei dumneavoastră.

Telemarketing

Prin serviciul Telemarketing, produsele şi serviciile companiei dumneavoastră sunt promovate inteligent şi eficient. Este instrument de suport foarte important pentru orice companie.

Acest serviciu poate avea ca principal scop informarea clienților sau partenerilor dumneavoastră de afaceri sau poate consta în campanii de apeluri telefonice prin care promovați un produs sau serviciu către potențiali consumatori.

Avantajul oferit de telemarketing este transmiterea mesajelor de marketing direct, neintermediat catre potențialii clienți și posibilitatea de a culege pe loc feedback de la aceștia.

Lead generation / Generare de lead-uri

Lead Generation reprezintă o varietate de servicii care susțin dezvoltarea oricărei afaceri.

Pachetul vine în sprijinul departamentelor de Vânzări şi Business. Potențialii clienţi vor fi selectați în baza unui interviu de pre-calificare. Fiecare client selectat reprezintă o oportunitate de creștere a veniturilor unei companii.

Serviciile de lead generation acoperă o gamă largă de necesităţi, de la preluarea apelurilor, stabilirea întâlnirilor și transferul apelurilor, până la exploatarea lead-urilor generate de publicitate.

 

Telesales / Vânzare la telefon

Serviciul de Telesales (vânzări prin telefon) are ca principal scop creşterea vânzărilor companiei dumneavoastră.

Agenţii noștri, cu vastă experienţă în Telesales, contactează potenţialii clienţi şi încheie vânzări prin telefon, reducând astfel costurile de achiziţie de noi clienţi.

 

Soft collection

Serviciul asigură constanţa fluxului de plăţi prin minimizarea întârzierilor plăţilor făcute de clienţii dumneavoastră.

Prin întocmirea calendarului plăţilor, monitorizarea acestuia și revenirea asupra clienților debitori, serviciul de Soft collection asigură reducerea numărului facturilor restante către compania dumneavoastră.

1.2 Externalizare IT

Externalizarea IT vă oferă acces imediat la specialişti IT valoroși, în paralel cu reducerea considerabilă a costurilor.

Astfel, prin acest serviciu, asigurăm creșterea semnificativă a productivității afacerii dumneavoastră, prin eliminarea cheltuielilor aferente echipamentelor IT proprii și angajării de personal specializat.

a. Mentenanță IT

Echipa noastră de profesionişti oferă suport IT şi servicii de întreţinere şi optimizare a computerelor, laptopurilor, echipamentelor periferice şi a infrastructurii IT în baza unui abonament lunar.

Serviciile de mentenanţă cuprind:

  • Suport tehnic proactiv, lunar, conform unui program stabilit pentru sisteme desktop, laptopuri, servere, reţele de calculatoare, sisteme de imprimare, echipamente active şi pasive de reţea, plus optimizarea performanţelor acestora;
  • Intervenţii în regim de urgenţă;
  • Transport şi instalare gratuită a echipamentelor IT;
  • Curăţarea şi verificarea sistemelor;
  • Back-up al datelor, devirusări;
  • Actualizări permanente de securitate.

b. Suport tehnic

Oferim suport IT pentru întreaga infrastructură a companiei. De la înlăturarea erorilor critice la îmbunătăţirea performanţelor şi asigurarea unei operări eficiente a sistemelor, de la protejarea informaţiilor prin back-up automat până la inventarul complet al componentelor.

Specialiștii nostri acordă suport la standarde ridicate, idiferent de tipul de tehnologie : hardware (server, stocare, laptop, reţele) sau software (sisteme de operare, virtualizare, aplicaţii office)

c. Consultanță și audit IT

Consultanţă

Suntem mereu aproape de dumneavoastră în identificarea nevoilor de IT,  ținând cont de particularităţilor companiei dumneavoastră, în planificarea strategiei IT, identificarea oportunităţilor existente şi a eventualelor puncte vulnerabile ale reţelei informatice. Vă oferim atât consultanță specializată, cât și sprijin în alinierea strategiei IT cu obiectivele comerciale şi de business şi planificarea bugetului de achiziţii IT.

Audit

Pentru o mai bună înţelegere a posibilităților de eficientizare a infrastructurii IT, efectuăm audit complet:

  • Analiza preliminară pentru definirea obiectivelor, colectarea datelor şi dezvoltarea planului de audit;
  • Cercetarea - inventarul hardware şi software, analiza licenţelor, centralizarea informaţiilor şi analiza deficienţelor în sistemul informatic;
  • Generarea rapoartelor care cuprind recomandări pentru optimizarea sistemului companiei şi pregătirea unui plan de modernizare.

Rezultatele auditului sunt utilizate în evaluarea întregii infrastructuri IT a companiei, în elaborarea recomandărilor pentru corectarea erorilor din reţea şi a planurilor pe termen lung pentru modernizarea reţelei.

d. Închiriere echipamente IT

Tehnologia de ultimă generaţie reprezintă o investiţie consistentă de fiecare dată când este necesară. Situația se schimbă, însă, în cazul contractării serviciilor de închiriere a echipamentelor IT.

Punem la dispoziţia clienţilor noştri sisteme desktop cu configuraţii adaptate necesităţilor, pentru a satisface orice nevoie de business. Oferim consultanţă astfel încât clienţii să poată face alegerile cele mai potrivite pentru afacerea lor.

Serviciile de închiriere de laptopuri pentru clienţii noştri au avantajul că oferă instalarea software-ului necesar, configurare rapidă, calitate tehnică ridicată a produselor şi livrare rapidă.

1.3 Servicii de Application Management (AMS)

De la mentenanţă tehnică şi de funcţionare a aplicaţiilor, până la implementarea schimbărilor legislative, echipa noastră oferă suport pentru tot ciclul de viață al unei aplicații.

  1. Suport producție

Oferim suport pentru toate activităţile de monitorizare a producţiei, de testare şi lansare versiuni noi, management al performanţei şi mentenanţă planificată

b. Mentenanța aplicațiilor

Oferim mentenanţă tehnică şi de funcţionare a aplicaţiilor, suport şi servicii de tip help desk conform unui SLA (Service Level Agreement) contractual.

Acoperim toate activităţile de tip service operaţional necesare aplicaţiilor şi monitorizăm activităţile conform standardelor și planurilor de mentenanță (de exemplu, programarea şi executarea proceselor recurente, backup şi restore al aplicaţiilor).

Oferim serviciile necesare pentru orice tip de activitate de pregătire, mentenanţă, programare, securizare, backup şi recuperare, precum şi interfeţe de suport pentru aplicaţii, servicii web şi baze de date.

 c. Îmbunătățiri aplicații

Desfășurăm orice activitate legată de implementarea schimbărilor legislative în domeniul dumneavoastră de afaceri, precum managementul cerințelor, analize de impact şi design, acceptanță cu clientul, schimbări planificate.

Oferim suport în toate activităţile ce necesită servicii de raportare, management cerințe, căutare de date şi clasificare, analize de rapoarte, acceptanță cu clientul, creare şi livrare rapoarte.

 d. Training

Susţinem sesiuni de pregătire a utilizatorilor conform  necesităţilor, pe baza unui suport de training bine documentat și perfect adaptat utilizatorului.

 e. Service management

1.4 Securitate IT

Business-ul dumneavoastră este în siguranță cu Ymens. Oferim servicii de securitate IT la cele mai înalte standarde, protejând infrastructura și datele confidențiale ale clienților.